Οι Έλληνες πλοιοκτήτες σε μία ακόμη δύσκολη χρονιά όπως το 2012 είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές.
Στον τομέα των αγορών second hand πλοίων κυριαρχούν, αφού μέχρι σήμερα έχουν αποκτήσει συνολικά 116 κομμάτια έναντι 2,1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς ναυλομεσιτικού οίκου Allied.
Οι άμεσοι ανταγωνιστές τους που είναι οι Κινέζοι και οι οποίοι προσπαθούν να φτιάξουν τη δική τους ναυτιλία στηριζόμενοι στην οικονομική τους ανάπτυξη βρίσκονται στη δεύτερη θέση με 63 πλοία που κόστισαν 572,7 εκατ. ευρώ.
Ακολουθεί η Σιγκαπούρη με 26 πλοία συνολικού κόστους 381,6 εκατ. ευρώ, η Ινδονησία με 25 πλοία αξίας 175,8 εκατ. ευρώ, η Τουρκία με 20 πλοία, η Νότιος Κορέα με 18, η Γερμανία και η Συρία με 17 και οι ΗΠΑ με 15.
Οι Ελληνες από τα 2,1 δισ. δολάρια έδωσαν 1,038 δισ. για 54 φορτηγά πλοία, 653,6 εκατ. δολάρια για 37 δεξαμενόπλοια, 483,3 εκατ. δολάρια για 24 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συνολικά, η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχει δαπανήσει 7,09 δισ. δολάρια για την αγορά 630 πλοίων.
Στον τομέα των αγορών second hand πλοίων κυριαρχούν, αφού μέχρι σήμερα έχουν αποκτήσει συνολικά 116 κομμάτια έναντι 2,1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς ναυλομεσιτικού οίκου Allied.
Οι άμεσοι ανταγωνιστές τους που είναι οι Κινέζοι και οι οποίοι προσπαθούν να φτιάξουν τη δική τους ναυτιλία στηριζόμενοι στην οικονομική τους ανάπτυξη βρίσκονται στη δεύτερη θέση με 63 πλοία που κόστισαν 572,7 εκατ. ευρώ.
Ακολουθεί η Σιγκαπούρη με 26 πλοία συνολικού κόστους 381,6 εκατ. ευρώ, η Ινδονησία με 25 πλοία αξίας 175,8 εκατ. ευρώ, η Τουρκία με 20 πλοία, η Νότιος Κορέα με 18, η Γερμανία και η Συρία με 17 και οι ΗΠΑ με 15.
Οι Ελληνες από τα 2,1 δισ. δολάρια έδωσαν 1,038 δισ. για 54 φορτηγά πλοία, 653,6 εκατ. δολάρια για 37 δεξαμενόπλοια, 483,3 εκατ. δολάρια για 24 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συνολικά, η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχει δαπανήσει 7,09 δισ. δολάρια για την αγορά 630 πλοίων.