Η Λ.Κιτσοπουλου τελικά πέτυχε τον στόχο της.Να γίνει διάσημη έστω και με αρνητικό τρόπο.Δεν το πέτυχε με την γυμνή της φωτογράφηση, ούτε με το "καλλιτεχνικό" της ταλέντο, το πέτυχε όμως με τις διεστραμμένες τις απόψεις περί του Α. Διάκου.
Τις τελευταίες ημέρες το όνομά της δημιουργεί ντόρο.Μα για τις "προοδευτικές" της απόψεις της τρύπιας δεκάρας ή για τον έντονο σεξισμό που την διακατέχει και δεν το κρύβει. Δικαίωμά της είναι.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι η ίδια η Λ.Κιτσοπούλου. Προβολή ήθελε και την πέτυχε.
Το πρόβλημα είναι ποιος της έδωσε την κρατική επιχορήγηση για την συγκεκριμένη παράσταση και την θεώρησε ως επιμορφωτική.
Όπως όλα δείχνουν την έγκριση την έδωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών Γιώργος Λούκος, υπεύθυνος εδώ και 7 χρόνια στη συγκεκριμένη θέση, υπό την υπουργία του κολλητού του ΓΑΠ κου Γερουλάνου. Προσωπικώς, πιστεύω ότι δεν διάβασε καν το σενάριο.
Σε πόσα ανάλογα έργα,υβριστικά σε σύμβολα και προσωπικότητες του έθνους μας έχει δώσει έχει δώσει κρατικές χορηγίες?
Ποιος θεωρεί ότι τέτοιου είδους παραστάσεις είναι επιμορφωτικές ή υβριστικές?
Το Ελληνικό υπουργείο πολιτισμού δέχεται ή όχι τις ύβρεις και τις προσβολές εναντίων του ίδιου του Ελληνικού κράτους και των εθνικών συμβόλων?
Τις τελευταίες ημέρες το όνομά της δημιουργεί ντόρο.Μα για τις "προοδευτικές" της απόψεις της τρύπιας δεκάρας ή για τον έντονο σεξισμό που την διακατέχει και δεν το κρύβει. Δικαίωμά της είναι.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι η ίδια η Λ.Κιτσοπούλου. Προβολή ήθελε και την πέτυχε.
Το πρόβλημα είναι ποιος της έδωσε την κρατική επιχορήγηση για την συγκεκριμένη παράσταση και την θεώρησε ως επιμορφωτική.
Όπως όλα δείχνουν την έγκριση την έδωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών Γιώργος Λούκος, υπεύθυνος εδώ και 7 χρόνια στη συγκεκριμένη θέση, υπό την υπουργία του κολλητού του ΓΑΠ κου Γερουλάνου. Προσωπικώς, πιστεύω ότι δεν διάβασε καν το σενάριο.
Σε πόσα ανάλογα έργα,υβριστικά σε σύμβολα και προσωπικότητες του έθνους μας έχει δώσει έχει δώσει κρατικές χορηγίες?
Ποιος θεωρεί ότι τέτοιου είδους παραστάσεις είναι επιμορφωτικές ή υβριστικές?
Το Ελληνικό υπουργείο πολιτισμού δέχεται ή όχι τις ύβρεις και τις προσβολές εναντίων του ίδιου του Ελληνικού κράτους και των εθνικών συμβόλων?
Η κάθε Κιτσοπούλου,αν βρισκόταν σε χωρα όπως η Γαλλία ή στις Η.Π.Α. θα τολμούσε να κανει τέτοια παράσταση με ήρωα αντίστοιχης χώρας?Θα την είχαν μαζέψει πριν προλάβει να ξεκινήσει πρόβες.
Και αν τους έλεγες την καραμέλα ότι η τέχνη δεν έχει όρια θα σου απαντούσαν πως και η μαλακία δεν γνωρίζει όρια.
Και αν τους έλεγες την καραμέλα ότι η τέχνη δεν έχει όρια θα σου απαντούσαν πως και η μαλακία δεν γνωρίζει όρια.
Υ.Γ. Καλά το photoshop κάνει θαύματα. Επίσης μην παραξενευτείτε αν δείτε την Λ.Κιτσοπούλου βουλευτή.