Πολλοί φορείς που ασχολούνται με την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και την ενίσχυση του home porting σε ελληνικά λιμάνια με πρώτο και καλύτερο του Πειραιά, θεώρησαν ότι το πρόβλημα λύθηκε με την οριστική και άνευ όρων κατάργηση του καμποτάζ. Ομως μακριά από τις φανφάρες, τα πανηγύρια και τις… κορδέλες η κατάσταση είναι γκρίζα και οι θάλασσες σκοτεινές. Τα νερά είναι αχαρτογράφητα.
Οι άξονες της στρατηγικής που πρέπει να ακολουθηθεί είναι δύο. Η προσέλκυση των ξένων κολοσσών και η αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων.
«Κορυφαίος του χορού» στην προσπάθεια αυτή είναι η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλία. Μιλώντας στο «protothema.gr» ο Μιχάλης Λάμπρος Αντιπρόεδρος Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, με εμπειρία που ξεπερνάει τα 50 χρόνια, βάζει το δάκτυλο επί τον τύπο των ήλων.
«Ο αγώνας και οι προσπάθειες προσέλκυσης ξένων εταιρειών κρουαζιερόπλοιων που θα χρησιμοποιούν τα Ελληνικά λιμάνια ως home porting ξεκίνησε από την επόμενη ημέρα της κατάργησης του καμποτάζ. Οπως δείχνουν τα πράγματα αυτός ο αγώνας που ξεκινήσαμε όλοι όσοι ασχολούμαστε παραδοσιακά με την Κρουαζιέρα μέσα από τις τάξεις της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας θα είναι και μακρύς και επίπονος.
Οι άξονες της στρατηγικής που πρέπει να ακολουθηθεί είναι δύο. Η προσέλκυση των ξένων κολοσσών και η αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων.
«Κορυφαίος του χορού» στην προσπάθεια αυτή είναι η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλία. Μιλώντας στο «protothema.gr» ο Μιχάλης Λάμπρος Αντιπρόεδρος Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, με εμπειρία που ξεπερνάει τα 50 χρόνια, βάζει το δάκτυλο επί τον τύπο των ήλων.
«Ο αγώνας και οι προσπάθειες προσέλκυσης ξένων εταιρειών κρουαζιερόπλοιων που θα χρησιμοποιούν τα Ελληνικά λιμάνια ως home porting ξεκίνησε από την επόμενη ημέρα της κατάργησης του καμποτάζ. Οπως δείχνουν τα πράγματα αυτός ο αγώνας που ξεκινήσαμε όλοι όσοι ασχολούμαστε παραδοσιακά με την Κρουαζιέρα μέσα από τις τάξεις της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας θα είναι και μακρύς και επίπονος.
πηγή protothema.gr
No comments:
Post a Comment